Xbody در جردن باشگاه ایرانفیت

Xbody در جردن باشگاه ایرانفیت این اطمینان را به شما می دهد که استفاده از xbody goکاملا بی ضرر است و هیچ گونه خ

توسط مدیر سایت در 17 تیر 1402

Xbody در جردن باشگاه ایرانفیت این اطمینان را به شما می دهد که استفاده از xbody goکاملا بی ضرر است و هیچ گونه خطر جانی را در پی نخواهد داشت. در این روش از علم Electric Muscle (تحریک الکتریکی عضلات) استفاده می شود که به اختصار به آن xbodyنیز می گویند. از جدید ترین روش های ورزشی قرن ۲۱ام، xbody را می توان نام برد که اگرچه مدت زمان زیادی از ظهور آن نمی گذرد ولی باتوجه به نتایج بسیار خوبی که در زمینه لاغری و کاهش وزن داشته تبدیل به ورزشی بسیار محبوب شده است. به این ترتیب شخصی که می خواهد از این طریق استفاده نماید می بایست ذیل لحاظ مربی و دکتر معالج خود و در باشگاه های ورزشی دارای جواز این کار را انجام دهد. تجربه استفاده از لوازم و تجهیزات ایکس بادی فراتر از انتظار شما خواهد بود. به طور خلاصه، در مقایسه با روش های تمرینی سنتی،xbody مزایای تمرین شدید را در زمان بسیار کم به شما ارائه می دهد. اینها دلایلی هستند که بسیاری از افراد امروزه به خرید دستگاههای الکتریکی تحریک عضلات (xbody) روی آوردهاند.آنها اعتقاد دارند که این دستگاهها روشی آسان و ایمن و برای رشد سریعتر عضلات و افزایش قدرت آنها و همچنین بهبود ریکاوری بعد از تمرین میباشد.شما نیز شاید بخواهید به این موضوع ایمان بیاورید اما ممکن است هنوز شک داشته باشید.از طرف دیگر کل این روش بسیار علمی به نظر میرسد و میتوان دید که بسیاری از ورزشکاران حرفهای از این دستگاهها استفاده میکنند.

xbody go را می توان در گروه ورزش های همگانی قرار داد که استفاده از آن برای تمامی نوجوانان، بانوان و آقایان بدون خطر است. اگرچه این عبارت بیشتر شبیه تیتر سایت های تبلیغاتی به نظر می رسد ولی امروزه با متد xbody دستیابی به این هدف دیگر دور از ذهن نیست. اگرچه در ابتدا برای آشنایی بیشتر شما عزیزان، درباره عملکرد ایکس بادی، مزایا و لاغری با این متد مطالبی اشاره می شود. در جردن چگونه لاغری شما را تضمین می کند؟ اگر به دنبال لاغری ساده و سریع می گردید، به xbody در جردن بپیوندید. در جردن به سایز یا وزن خاصی محدود نیست. بهرحال باید در نظر گرفت که کاهش وزن سریع خودسرانه می تواند اثرات غیر قابل بازگشتی بر روی بدن داشته باشد. در ابتدا xbody منجر به جمع شدن بدن شما و کاهش سایز شما می شود و پس از آن، شروع به چربی سوزی می کند که باعث کاهش وزن شما می شود. همچنین، اکثر ما به واسطه شغلی که داریم، ساعت های زیادی رو پشت میز میشینیم و همه این عوامل باعث کم تحرک شدن ما شده است. ورزش های قدرتی، این ورزش ها بیشتر به ساخت عضلات بدن بدون چربی کمک می کند.

ای ام اس یک دستگاه و روش است برای تحریک بیشتر عضلات نه یک ورزش. اما با کمک متد ایکس بادی نه تنها می توان شاهد کاهش درد بود بلکه همزمان با ورزش کردن روحیه و احساس شادابی بیشتری نیز فرد احساس می کند. تمرینات این دستگاه به شما کمک میکند تا بدن خود را به روشی کارآمد و بهینه ترمیم کنید. دارای وجود این که دوران تمرین همین ورزش 20 دقیقه است می تواند حتی بخش اعظم از ورزش های معمولی دیگر به افزایش چربی سوزی کمک کند.به استدلال فشاری که این ورزش به بدن وارد می نماید حتی تا 72 ساعت بدن را در موقعیت ریکاوری و (کمپانی اصلی xbodyworld )چربی سوزی قرار دهد. یک تمرین معمولی ۲۰ دقیقه ای XBody کل بدن معادل یک تمرین سنتی ۹۰ دقیقه ای (شامل تمرینات قدرتی، هوازی و توانبخشی) است. هر 20 دقیقه تمرین این جلیقه معادل 6 ساعت تمرین حرکات ورزشی با دستگاه های قدیمی باشگاه ها است. صرفه جویی بسیار در وقت: یک تمرین کامل ایکس بادی ای ام اس فقط ۲۰ دقیقه وقت می گیرد دو جلسه در هفته جایگزین بیشتر از ۱۰ ساعت صرف زمان در باشگاه به طور دیگر می باشد. در این مقاله به بررسی کامل مضرات ایکس بادی XBody بر روی بدن افراد خواهیم پرداخت.
در واقع می توان گفت این ورزش مخصوص افراد تنبل است که حوصله وقت گذاشتن برای ورزش را ندارند. مربیان حاذق فقط فرکانس تعریف شده را برای افراد و متناسب با شرایط و فیزیک بدنی آن ها تنظیم می کنند و خطرناک نیست. دستگاه های EMS به شما این امکان را می دهند که حتی تحت بار سبک نیز به نتایج شتابی دست یابید، زیرا آنها هم عضلات کند و هم سریع انقباض شما را کار می کنند. همانطور که از نام آن مشخص است تحریک الکتریکی عضلات اشاره به استفاده جریان الکتریکی برای تحریک عضلات دارد.این عمل قابل انجام است زیرا عضلات به شکل طبیعی نسبت به سیگنالهای الکتریکی فرستاده شده از مغز واکنش نشان داده و منقبض میشوند و دستگاههای (EMS) این تکانهها را تقویت میکنند که نتیجه آن انقباض بیشتر عضلانی میباشد. با توجه به اینکه در این دستگاه ها از کابل های الکتریکی استفاده می شود، FDA نگرانی های خود را در استفاده بی رویه و غیر اصولی افراد از این دستگاه ها عنوان نموده است اما این بدان معنا نیست که استفاده از دستگاه هایی همچون ایکس بادی می تواند برای سلامتی مضر باشد. اما اینکه حد زیاد یا کم چگونه تشخیص داده می شود اهمیت فراوانی دارد.



منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن